Planer inför helgen och en liten fråga till er ▲

Somsagt på fredag ska jag sova hos felicia vet inte vad vi ska göra men ingen fest eller nått sådant,
På lördag kommer jag säkert vara sjukt seg brukar typ åka från felicia ganska sent på dagen men eftersom hon har cheerleading klockan typ 12 så måste jag dra mig upp. Kanske drar med och checkar in deras träning Fellz är ju så jävla exalterad när man endast nämner order "CHEER" så vi får se.
Har dock hört att min Aunti och kusin från London kanske kommer flyga hit under den här helgen så då måste jag såklart träffa dem, saknar min familj så sjukt mycket.
Sen har jag tre prov nästa vecka så uppdateringen kommer inte vara på topp men jag ska försöka så gott jag kan. 
 
Över till frågan för er:
 
Tycker ni jag ska ha en liten lame, Frågestund eller nån liten "Saker om mig" ni vet nått sådant.
Bara för att komma igång lite mer och så? 
Skriv jätte gärna eran åsikt eller om ni har några förslag.


 
FÖLJ MIG GÄRNA PÅ INSTAGRAM: juliadvictor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback