Saknar London

Som vissa kanske vet så bor en stor del av min släkt i London, nästan alla på pappas sida för att vara exakt.
Jag var där senast förra året och firade halloween och umgicks med min kära familj.
Jag älskar allt med London, speciellt Shoppingen på Oxford Street vid Oxford Circus. Ni som inte har varit i London eller UK. Herregud åk! Tror att jag ska flyga ner dit som snarast nu när min storebror har flyttat dit, saknar också Granny.. vill ju träffa henne några gånger innan det är försent. 
När jag åker dit härnäst så ska jag förmodligen spela in en låt eller cover i min kusins studio och sedan hjälpa till min andra kusin på hennes Bakery. Kan lägga upp lite bilder på hennes bakverk någon gång de är super snygga.
Bilden är tagen av mig från förra året i London.
Update you later.Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback